این چند روز ما
نوشته شده توسط : مامان نازنین

سلام   

امیدوارم تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه  

بریم عکسها رو ببینیم با زیر نویس توضیح میدم

چند تا عکس اول برا روز سه شنبه که نیمه شعبان بوده هستش

رفتیم براش عیدی بگیریم همینکه این کالسکه رو دید میگه من اینو میخوام میگه نه دخترم اینو وقتی بازیت تموم شد باید بزاری سرجاش ولی قول میدم یه روز دیگه بیایم برات همینو میخرم میگه نه مامان تشکُی من دایَم همین خوبه(نه مامان تشکر من دارم همین خوبه) 

سکه مینداختی کلبه اهنگ میزد و حرکت میکرد اولش میترسید آخرش نمیخواست بیاد پایین

از اینجا به بعد عکسهای چهارشنبه س که رفتیم شهربازی(Tusen Fryd)

هر وسیله ای میرفتیم سوار بشیم نمیشد دو تایی بریم نوبتی مواظب فاطمه بودیم

بهش میگفتیم تو اینجا پیش بچه های دیگه باش ما میریم و زود میایم اما گریه میکرد که منم میام

ترن هوایی و تونل وحشت و خیلیهای دیگه رو بچه ها نمیتونستن سوار شن تنهاییم کِیف نمیداد

هر چی خواست براش خریدیم و قبول میکرد که گریه نمیکنم اما فقط برا دلخوشیمون میگفت

ببین چه اَداهایی درمیاره تا بد اخلاقیهاشو جبران کنه

ببینین چه قشنگ پشمکُ تبلیغ میکنه

من این محوطه شو دوست دارم

خلاصه داستانی داشتیم من که فقط ترن هوایی و ماشین سواری کردم چون تنهایی دوست ندارم تنهایی برم دلمم نمیومد مثل بعضی مادرهایی که اومده بودن بی تفاوت باشم و بگم یه کم گریه میکنه و اروم میشه  یه پسر بچه ۳/۴ ساله خودشو کشت از گریه وقتی مامان باباش رفتن

ولی اونا بی تفاوت میگفتن خودش آروم میشه تو راهه برگشت  عذاب وجدان داشت و میگه من

دختَیه بی تَبیَت بودم مامانمو بابامو اَذیت کَدَم(من دختر بی تربیتی بودم مامانمو بابامو اذیت کردم)

انقد دلم گرفت وقتی این حرفو زد باور کنید هر بار با همه بهونه گیریهاش ما اصلا این جمله رو بهش نگفتیم

حالا دو تا بلیط دیگه داریم قراره یه روز دیگه هم بریم  خدا کنه فاطمه اذیت نکنه

عیدی براش یه ست وسایل دکتر خریدیم که به قول خودش خانوم دُختُره(خانوم دکتر)

از روز دوشنبه باید برم سرکار البته سه ماهه اول امتحانیه اونم تو مهد کودک

و چون نصف روز خونه نیستم کمتر میام نت 

دیگه اینکه دوستتون دارم و به فکر همتون هستم

ببینید چه با ناراحتی خداحافظی میکنم





:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 8 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: